• Lehdistötiedotteet
  • Tuotteita koskevat lehdistötiedotteet

Uusi yleiskäyttöinen kojerasia lattia-asennusjärjestelmiin

Menden. Ackermann made by OBO esittelee uuden yleiskäyttöisen kojerasian lattia-asennusjärjestelmiin. Moduulirakenne mahdollistaa erilaisten kalusteiden kuten pistorasioiden, IT- ja AV-liittimien joustavan asennuksen. Asennuksen voi suorittaa helposti ja nopeasti.

Peitelevyt joustavaan kalusteasennukseen
Kojerasian peitelevy määrittää, millaisella kalustejaolla kalusteita voi asentaa kojerasiaan. Moduulirakenteisten peitelevyjen valikoima on suuri, joten kalusteiden yhdistelymahdollisuuksia on lukemattomia. 50 mm keskiölevyllä varustettujen vakioasennuskalusteiden kanssa voi käyttää myös OBO Bettermannin kompakteja Modul 45 -asennuskalusteita.

Nopea asennus innovatiivisella kääntösalvalla
Kojerasia lukitaan kääntösalvalla lattiarasian kiinnityskappaleeseen. Kääntösalpa yksinkertaistaa ja nopeuttaa asennusta: Kojerasia on helppo asentaa ja kiinnittää luotettavasti.

Irrotettava pohjakappale tietoverkko- ja AV-liittimille
Kojerasian pohjakappaleen voi irrottaa kokonaan tai osittain. Sen ansiosta IT ja AV-liitäntöjen asennuksessa johdot voi helposti asentaa kojerasian alapuolelta.

Kuvagalleria